martajohanna

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Hello

Av Johanna Hansson - 17 februari 2013 22:02

Sitter på buss 677 mot Norrtälje för kanske ungefär 100de ggn i mitt liv. Känns skönt att ankomma dit ikväll istället för att kliva upp CP tidigt imorrn och resa från Gävle då. Det är dock tråkigt att inte få en extra myskväll med nyblivna sambon. Men vi hann ha det väldigt mysigt idag när vi hälsade på hans familj i Mörtebo. Emil och jag åkte skoter och grillade över öppen eld. Mys.
Men nu kallar plikten! Plikten som innebär en skolgång som inte kommer leda någonstans eftersom att det inte finns någon efterfrågan på vårt yrke - men Hey! It'S so funny!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Hansson - 26 maj 2013 18:55

Idag längtar jag verkligen mest hem, det kommer kännas bättre imorgon, men det är något med såna här dagar som verkligen får en att känna ensamhet. Tacksam att man åtminstone bor i ett korridorsboende med trevliga grannar! ...

Av Johanna Hansson - 26 maj 2013 18:49

Denna helg var fin. Barnvakt åt bästa brorsönerna i fredags och så fick man besök av sambon igår, gick ut och åt och passade på att ha lite lördag eftersom att han mest jobbar nu, helgen då också alltså. ...

Av Johanna Hansson - 26 maj 2013 18:40

Ja, nu är det snart dags. Tänkt att jag lyckades få jobb. Det värsta är att jag ligger och jämrar mig just nu, men tänker jag efter på hur mycket bättre allt kommer bli så känns det bra, jag kommer till ro. Men jag är så rädd inför att ta ansvar, t...

Av Johanna Hansson - 20 maj 2013 06:36

I can fly But I want his wings I can shine even in the darkness But I crave the light that he brings Ravel in the songs that he sings My angel Gabriel I can love But Ill need his heart I am strong even on my own But from him I never...

Av Johanna Hansson - 23 april 2013 20:51

Ingen träning 1 billypizza Kycklingsallad med Rhode Island Oboy + mackor .... Fy....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards